Yamaha Tmax XP500

   Roland Sands, kalifornijski projektant motocykli typu custom, zawsze wprowadza niekonwencjonalne rozwiązania w swoich projektach. Jako fan wyścigów motocyklowych dokłada wszelkich starań, aby jego produkty nie tylko doskonale wyglądały, ale przede wszystkich dobrze jeździły

Traktuje każdy projekt jak poważne wyzwanie. Nie inaczej było z modelem Hyper Modified, dla którego inspiracją były zdjęcia klasycznych maxi-skuterów.

„Hyper Modified to powrót modelu TMAX do korzeni. Gdy zobaczyłem zdjęcie skutera pozbawionego owiewek, byłem zachwycony jego konstrukcją. Elementy nośne modelu TMAX bardzo mi się spodobały – konstrukcja była ciekawa i absolutnie niepowtarzalna, a to dla mnie ważne. Byłem tym zaintrygowany i myślałem, jak zaprojektować skuter, którego design skutecznie wykorzysta piękno mechanicznych elementów...”

„Pojeździłem trochę modelem TMAX pozbawionym owiewek i zauważyłem, że motocykl wzbudza wielkie zainteresowanie. Szczerze mówiąc, nie sądziłem, że ten skuter aż tak przypadnie mi do gustu. Jest osobliwy, absolutnie niepowtarzalny i doskonale się prowadzi. Jeździ tak samo, jak standardowy model TMAX, jest jednak lżejszy i zrywniejszy, a dźwięk wydobywający się z wyścigowego układu wydechowego przypomina odgłos pracy motocykla typu enduro! Szaleństwo.”

„Ludzie są przekonani, że moją pasją są motocykle typu cruiser, ale ja zdecydowanie wolę motocykle crossowe i wyścigowe. Jedno jest jednak pewne: w moim garażu zawsze będzie miejsce dla skutera Hyper Modified TMAX. Jeszcze niedawno było to nie do pomyślenia! Jedyne, co teraz muszę zrobić, to zamontować na nim bagażnik do przewozu desek surfingowych i wyskoczyć nad morze!”

Kategoria: ze świata tmax

© 2009-2024 by GPIUTMD

przegląd artykułów