Stało się nowy Tmax 530 już jest.
- Sportowy i agresywny projekt
- Nowy napęd pasowy, większa moc 46.78 km przy 6.750 tys.obr/min
- Większa pojemność silnika (530 cc), 4-suwowy, chłodzony cieczą
- Wyższy moment obrotowy 52.3 Nm przy 5.250 tys.obr/min
- Rama i wahacz z odlewanego aluminium
- tylny hamulc tarczowy (282 mm), dwa hamulce tarczowe z przodu
- 15-calowa średnica kół (przód i tył)
- Dwustopniowa regulacja przedniej szyby (Sport i Touring)
- Nowe oprzyrządowanie analogowe i cyfrowe
- Wysoki zadarty tył typu sport z ledową lampą rodem z R1
- Luksusowe uchwyty pasażera
- Przedział Schowek i dwa przednie
Z nowym silnikiem 530 cc i pasem napędowym, start od zera jest niesamowity a zwinność w ruchu jeszcze bardziej zaskakująca. Nowa pozycjia do jazdy i zawieszenie o zwiększonej czułości pracy na każdej nawierzchni. Dostępny również z ABS. TMAX jest nie tylko bardziej wydajny, ale także lżejszy. A nowy wahacz z odlewanego aluminium, napęd pasowy, a zwłaszcza użycie nowego stopu zmniejsza ciężar masy nieresorowanej. Nowy TMAX jest szybszy i bardziej stabilny na zakrętach, dzięki unikalnemu rozwiązaniu - ramie aluminiowej, w której silnik jest bezpośrednio osadzony. Poczucie nowości w TMAX 2012 to również odzwierciedlenie w szczegóły, takie jak nietypowy zestaw wskaźników, reflektory oraz nowa regulowana szyba.