xp500-banner

Text Size
Yamaha Tmax XP500

Nowa Yamaha Tmax 2015

W 2001 roku, pierwszy TMAX wszedł na rynek europejski. Skuter, który był przeciwieństwem innych, przeniósł w zupełnie nowy wymiar świat dwóch kółek. Poprzez wykonanie godne motocykli łącząc jednak komfort i praktyczność skutera, rewolucyjny TMAX doprowadził do powstania nowego segmentu. Era maxi-skuterów - TMAX urodził się i został od razu jego ikoną. W ciągu ostatniej dekady, seria zmian ewolucyjnych pozwoliła mu się utrzymać na szczycie kategorii. Z prawie 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy, jego sukces nie został odrzucony, pomimo pojawienia się wielu konkurentów.

 

 

 

Badania przeprowadzone przez Yamahę wskazują na wysoki stopień wierności właścicieli Tmax-a. Wielu z nich, pragnie wymienić go jedynie na nowszy lub bardziej ekskluzywny. To przywiązanie pokazuje dużą atrakcjyjność dla tego skutera - dlatego zmiany planowane przez inżynierów Yamaha muszą zawsze brać pod uwagę ten aspekt.

 Nowy wygląd

Z zewnątrz TMAX został całkowicie przeprojektowany z nowym aerodynamicznym kształtem jego przodu, który ma na celu poprawę przepływu powietrza nad owiewką zapewniając lepszą ochronę przed wiatrem i brak turbulencji za szybą.

Nowe lusterka mają dłuższe i wyższe ramiona ułatwiające manewrowanie w ciasnych miejscach. Po obu stronach owiewki umieszczono Yamaha kamerton aby podkreślić sportowy styl TMAX. Zupełnie nowy podwójny reflektor LED.

Podwójna konstrukcja optyczna LED

Po raz pierwszy od 14 lat istnienia, TMAX przyjmuje podwójny reflektor LED światłowodowych, lekkie, wydajne i energooszczędne, umieszczone powyżej owiewki, to poprawia nowy wygląd.

Kolejna nowość: dwa reflektory LED świecą na stałe, z możliwością wyboru pomiędzy światłami mijania lub dziennymi, które akcentują charakterystyczny "wygląd" skutera.  Widoczność w dzień i w nocy, jest dużo lepsza.

Nowy odwrócony widelec

Znane ze swojej dynamiki podobnej do motocykla TMAX 2015 podkreśla linię z przyjęciem nowego odwróconym widelcem. Rury o średnicy 41 mm, przyczynia się do redukcji masy nie resorowanej, aby zapewnić dobrą zdolność reagowania zawieszenie, a także precyzyjne prowadzenie i wyjątkową stabilność.

Nowy przedni błotnik

Aby podkreślić charakter i styl nowego zawieszenia poprawiono błotnik, który teraz wygląda bardziej wyrafinowanie i sportowo. Nie tylko wygląda ładniej ale lepiej chroni i poprawia aerodynamikę.

Przednie zaciski hamulcowe z promieniowego montażu

Przednie zaciski hamulcowe radialne zostały opracowane dla gamy motocykli supersport: TMAX jest pierwszym skuterem Yamahy który jest wyposażony w hamulce o tak wysokiej technologii wykonania.

Śruby mocujące te zaciski są usytuowane w kierunku jazdy, a nie prostopadle do tarcz w celu uzyskania lepszej sztywności i "uczucie" doskonałego hamowania. Te cztery przeciwstawne tłoki zaciski są połączone z dwoma pływającymi tarczami o średnicy 267 mm, zastawów, o niesamowitej mocy hamowania.

Tabela wyrafinowane krawędzi

Nowy TMAX posiada panel składający się z dwóch analogowych tarcz: prędkościomierza i obrotomierza z białymi igłami i cyframi na czarnym tle. Dla bardziej stylowego wyglądu i lepszego odczytu podświetlenie jest czerwone.

Kluczyk w stacyjce i immobilizer

Dla uproszczenia, TMAX 2015 przyjmuje nowy system kluczy elektronicznych. System ten umożliwia również zdalne sterowanie blokadą kierownicy i otwarciem siodła. Tylko zamknięcie schowka i pokrywa zbiornika paliwa wymagają włożenia klucza. Inteligentny, zdobiony chromowanym logo yamahy, kluczyk jest wykonany w stylu nowego TMAX 2015.

źródło: http://www2.yamaha-motor.fr/

 

Giełda

Dołącz do klubu
00781967
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
1385
238
1623
418390
7358
14005
781967

Your IP: 54.166.228.35
2018-07-16 20:27

Odwiedza nas 54 gości oraz 0 użytkowników.